دخترم دنیای من

آریانای ما

1393/3/3 17:39
نویسنده : آرزو و جواد
206 بازدید
اشتراک گذاری

                                          

قربونش برم دختر مامان اسمش احتمالا میشه آریانا قوی

وقتی به باباش این اسمو گفتم گفت عالیه منم کلی خوشحال شدم و اگر یذره شک داشتم برطرف شد و 99.5 درصد همین اسمو برای دخترم انتخاب می کنیم محبت

عزیز دلم از همین امروز شروع کرده به مشت زدن تو شکم من

تقریبا از اول ماه شش تکونای کوچولو و معصومانتو حس کردم اما از امروز که سوم خرداده احساس می کنم با مشت و لگد میزنی تو شکم مامان نه

یه لحظه شوکه شدم تو اداره و چند دقیقه داشتم به شکمم نگاه می کردم حس می کردم دیگه الان کاملا معلومه قربونت برم مامانی الان نمیدونم موقعیتت چطوریه ها ولی حس می کنم با دستای کوچولوت میزنی تو شکمم و پاهای خوشگلتم که مرتب نثار مثانه من میشه

امیدوارم خدا این حسو به همه کسائی که آرزوی مادر شدن دارن هدیه کنه

خدا حفظت کنه عزیزم سلامتیت رو فقط از اون می خوام

خدایا باز هم شکرت به خاطر این احساس قشنگ

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان رها
3 خرداد 93 17:41
سلام به کلبه رویایی خوش اومدید اینجا میتونید مطالب جالبی پیدا کنید و از اونا استفاده کنید ! خوش حال میشم ما رو لینک کنید لطفا . خواهشا . حتما نظر بذارید و ما رو خوش حال کنید همیشه به ما سر بزنید و هر روز با مطالبی جالبتر از دیروز مدیریت ( رها مامان آنیسا ) وب 2 ( آنیسا تک ستاره آسمانها ) آدرس وب 2 ( anisa69.Niniweblog.com) باتشکر از شما دوستان گرامی