دخترم دنیای من

دخترم دنیای من

1393/2/21 9:57
نویسنده : آرزو و جواد
217 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم سلام

عزیزم چند روز پیش بالاخره مطمئن شدم که تو یه دختر خوشگلی و خداوند لطفش رو شامل حال ما کرده و یه فرشته مهربون رو به ما اضافه کرده

میگن وقتی خدا به خانواده ای دختر میده خیلی دوستشون داشته منم از همون اول که وجودت رو حس کردم دعا کردم که هر چی صلاح خداوند برای خانواده ماست اتفاق بیفته و تو فرشته دوست داشتنی گل پاک من خورشید گرمابخش من پا به دنیا گذاشتی عزیزم

حالا شدیم سه نفر حضورت رو حالا جدی تر احساس می کنم و خودم رو برای ورودت آماده می کنم

پریروز که هجدهم اردیبهشت بود من و تو و بابا سه تائی رفتیم سونوگرافی و دست و پا و چشمای خوشگلت رو دیدیم تکونای قشنگت رو دیدیم کف پای کوچولوت رو دیدیم

هنوز باورم نمیشه که من دارم با اراده و لطف خداوند توی وجود خودم یه موجود دیگه خلق می کنم هنوز باورم نشده که داره این اتفاق عجیب، زیبا و خارق العاده تو وجود من شکل می گیره

با تمام وجودم خدا رو شکر می کنم که تو رو در بهترین زمان ممکن به ما هدیه داد

یکبار دیگه با تمام وجود قدرتش رو احساس کردم و مطمئن شدم که دوستم داره

به دنیای زیبای زمین خوش اومدی فرشته دوست داشتنی من

به زودی چشمات رو به این دنیا باز می کنی و زمین رو با همه زیبائی هاش می بینی و زندگی رو با همه قشنگی هاش درک می کنی

 من برای اون لحظه، لحظه شماری می کنم و از فکرش تمام وجودم غرق لذتی وصف ناشدنی میشه

خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بهار
31 اردیبهشت 93 10:37
سلام ممنون از جواب به سئوالم. تبریک میگم واقعا خدای مهربون بهتون عنایت داشته. دختر خیلی خیلی دوست داشتنیه. ----------- مرسی عزیزم امیدوارم دختر گلت همیشه مثل بهار با طراوت باشه