دخترم دنیای من

آریانائی مامان

1394/8/23 11:17
نویسنده : آرزو و جواد
151 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنیم سلام

عزیز دلم آریانای گل مامان خیلی وقته که فرصت نکردم توی وبلاگت بنویسم حتما منو می بخشی عزیزم

مشغول شدن دوباره به کار و تردیدهای من راجب این موضوع خیلی وقته ذهنم رو درگیر کرده

واقعیت اینه که هنوزم دقیقا نمیدونم چه کاری باید بکنم تا به نفع تو باشه و به نفع هممون

دختر گل من حالا دیگه یک سال و چهارماهه شدی عزیزم یکی دو هفته ای میشه که راه افتادی و قدم های خوشگل برمیداری و من امیدوارم که تا آخر عمرت صحیح و سالم روی پاهای خودت قدم های بزرگی برداری و کارهای مهمی انجام بدی

حالا دیگه حرف زدن یاد گرفتی و خیلی شیرین مامایی و بابایی و ددر و به به و دایی و چائی و دالی و نانا می گی

قربونت برم صدای خنده هات خیلی شیرینه قدم های همراه با مراقبت و دقتت خیلی شیرینه

دقت کردنات موقع چیدن ظرف و ظروفا، جیغ کشیدنات توی حموم، لوس کردنات واسه مامان، کارکردن دقیق با اون انگشتای ظریفت خیلی شیرین و قشنگه

عکس دختر خوشگلم رو به زودی این جا می گذارم

آریانائیه مامان خیلی دوست دارم دخترم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)