دخترم دنیای من

فرشته کوچولو به زمین خوش اومدی

1393/6/18 15:48
نویسنده : آرزو و جواد
1,016 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم سلام بالاخره انتظار به پایان رسید و خدا رو شکر همه چیز به خوبی و خوشی تموم شد

به زمین خوش اومدی فرشته قشنگم قوی

این جا جای قشنگیه برای زندگی کردن

باورم نمیشه که حالا با تمام وجود به من تعلق داری

تو تو تاریخ اول شهریور ماه به دنیا اومدی

دوست داشتم مردادی بشی اما کاملا لب مرز به دنیا اومدی

اصلا مهم نیست مهم سلامتیته که خدا رو هزاران بار بابتش شکر می کنم

دست های کوچولو و سفید پاهای کوچولو و سفید موها و مژه های مشکی و قشنگ چشم های مشکی خوشگل و یه پوست تقریبا گندمی مثل خودم اینا مشخصات آریانا فرشته کوچولو و خوشگل ماست

خدا رو برای این امانتی که به ما داده هزاران بار شکر می کنیم و امیدوارم پدر و مادر خوبی براش باشیم

تو این مدت خیلی سرم شلوغ بود و از طرفی هم نگرانی اجازه نمی داد بیام سراغ وبلاگت و بروزش کنم

زایمان هم برای خودش یک عالمه استرس و داستان داشت که به زودی خاطرات و عکس هاش رو برات می گذارم که در آینده بخونی و همه جزئیات تولدت رو بدونی

عکس های سیسمونی و اتاق خوشگلت رو هم به زودی این جا آپدیت می کنم

خدایا شکرت

ازت می خوام از الان تا همیشه مراقب فرشته ما باشی خدایا اون رو به تو سپردیم و ازت می خوام توانائی مراقبت از اون رو از تمام جنبه های مادی معنوی جسمی و روحی بدی تا امانتدار خوبی باشیم

اولین عکس فرشته کوچولوی من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)